SvartVitt

Halv sju sätter jag mig i en bil med familjen som kör till Kiruna flygplats, för att sedan, halv åtta,  kliva på flyget till Stockholm. Där ska vi vara till på onsdag. Det blir shopping i alla fall på måndag, och tisdag får vi se, Gröna Lund kanske?
Den här veckan har tillbringats med mina kära vänner Fanny, Jenny och Evelina. Vakat har vi ju gjort som jag har skrivit i förra inlägget. Vi var uppe till halv sex ungefär! Jättemysigt! Igår spelade vi bland annat cirkus. Jag och Evelina mot Jenny och Fanny. Gissa vilka som vann med en poäng?

Bilderna som följer är från veckan.











Kan hända att det bilr någont inlägg från Stockholm, men det är inte säkert.

Kram Amanda


Svar: Evelinan och Amandan såklart! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

1. Fy vad jag var ful på bilden

2. jaaa, det var jättemyyysigt! :)<3

3. ni vann fr att ni fick mer poäng, jag och jenny hade cirkus fler ggr än er

4. hmm...ha det bra i stockholm!!! :D<3

2009-08-16 @ 23:07:21
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

#1 amanda du ser ut att vara typ 2 meter på dendärbilden, med dina långa modellben ;b



#2 haha, vi är fan bäst Amanda!

Fanny, acceptera att ni blev ÄGDA! :D



#3 ha det bäst hjärtegull <3

2009-08-16 @ 23:50:55
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: jenny

1. Jag håller med FAnny och Evelina

2. Jag håller med Fanny och EVelina

3. Jag håller med Fanny och Evelina

4. Ha det så bra i stockholm jag ska se till att vara riktigt avis på dig :D

2009-08-17 @ 13:24:12
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0