Stockholm.

Jag befinner mig i huvudstaden och dagen har nästan bara bestått av shopping. Mycket kläder blev det och även en väska. Kan inte lägga in bilder nu, får bli när jag kommer hem.
En rolig sak som hände på stan idag...  Det står ju en massa människor som delar ut papper, reklam, broschyrer och grejer. Idag när en person sträckte fram ett färgglatt papper sa jag bara "Nej." och gick vidare, men just när jag gick förbi han såg jag i ögonvrån vad det stod på pappret. Jag stannade upp och gick tillbaka och kollade om jag hade sett rätt. Ja, det hade jag. Det var en "målad" bild av Johan Palm och under stod det Johan Palm, det var alltså det jag såg. Jag tog en sådan, självklart! Den var faktiskt riktigt snygg! (Oj, jag glömde bort! Det finns inga bilder som inte är snygga på JP!) Den får ni också troligtvis se på torsdag.
Får se om jag hinner med något inlägg imorgon också, annars blir det en annan dag....

Kramar Amanda

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, Amanda vad jag är avis på dig! Vad kul att du hittat kläder :)

Har du sett Johan ännu då? ;) Haha

Kram saknar dig jag är helt ensam här hemma i kalla Kiruna!<3

2009-08-18 @ 13:05:55
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: Haha, jag så är det om man inte har någon att vara med och är hemma hela dagen. Då blir det en del blogg. Kolla in min nya header :)

2009-08-18 @ 13:07:01
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kul att shoppa! :D Wihii, det ska bli kul att se vad du köpt ;)

Tur att du gick tillbaka och tog ett sånt ddär då ;) haha

2009-08-18 @ 21:39:25
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0