Hemma.

Nu är jag hemma igen, kom hem igår. Ridlägret som jag inte hade sådan lust att åka på först, blev ett av det roligaste jag någonsin har gjort! Min älskade häst som jag red på heter Sireco och en bild på han kommer lite senare...
Min dator har gått sönder, internet funkar intre på den men det funkar på de andra datorenra här i familjen. Vet inte vad som har hänt med den men roligt är det inte :(

Förresten, såg ni den blonda snyggingen på TV4 för någon timme sedan? Och kan ni gissa vad? Jag grät.
Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Emma

Va en snygg blondin på TV 4? då måste de ju ha varit Tom Falton:D fast han är inte blond egentligen... Kanske... åh ge mig en ledtråd hm... jag vet inte Chad Michael Murray? kan inte komma på någon annan snygg blondin... föutom jag då men jag var inte med på TV4

2009-07-30 @ 10:21:21
URL: http://blondiewithbrains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0