21.30

I Kiruna är det för tillfället strålande sol och över 20 grader! Jätteskönt!
Helgen har varit väldigt rolig. Jag måste säga att det här var roligaste året hittils. Om Evelina räknade rätt så var vi 22 som mest i vårat gäng.

Imorgon är det Allsång på Skansen och Johan Palm är med! Och det bästa av allt - som jag fick reda på för en stund sedan när jag var inne på hans hemsida - är att man kan chatta med honom efteråt 21.30!! Kan ni gissa vem som kommer sitta framför datorn imorgon efter Allsången?


                                                                                                   


Jag har inte lyckats få in bilderna från kf ännu :/ Ska be någon hjälpa mig.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du sitter väl och chattar för fullt just nu antar jag ;)

2009-06-30 @ 21:03:11
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: julia

åh, det var vekrligen jätte kul på KF :D !!!!!

2009-07-02 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0