Johan Palm

Ja, igår såg jag Johan live, längst fram, på Kirunafestivalen på Cityscenen tillsammans med Carolin och Rebecca. Det var hur bra som helst. HYan började med Teenage battlefield, i fall någon ville veta som inte var där... Han spelade alla sina låtar från skivan och dedikerade Antidote till Michael Jackson. När de sedan hade spelet färdigt och de bugade för publiken kom tårarna som jag inte trodde skulle komma.
Medan jag såg på han när han spelade så tror jag det blev som en chock för mig att han verkligen var en två meter ifrån mig och när han sedan slutade så kom som verkligheten tillbaka till mig och jag ville aldrig att han skulle sluta spela, så då grät jag. Jag tvingade mig själv att sluta gråta när vi såg att en massa tjejer sprang bakom scenen till stängslet och väntade på att han skulle komma ut. Vi stod där ett tag och sedan kom han. Jag stod en meter ifrån han och jag kunde bara inte gå fram! Mina fötter ville inte lyda mig och jag kunde inte få fram ett ljud. Tjejer trängdes framför stängslet och ville få hans autograf och krama honom. En enda tjej fick hans autograf, sedan gick han. Då kom hans brorsa Henrik ut och han skrev åt alla som ville. Han var faktiskt riktigt trevlig. Jag fick hans autograf också.

När vi gick därifrån ville de andra se något band som jag inte kommer ihåg vad de heter. Vi ställde oss längst fram och det kom folk hela tiden och knuffades och till slut stod det en mur av människor framför mig och då bestämde jag mig för att gå därifrån.
Jag gick in till Folketshus där mamma och pappa var och då kom tårarna igen. Mamma fotade johan med våran "proffskamera" och det blev riktigt bra bilder. Jag ska lägga in några lite senare. När dem hade gått smsade jag med Emma och hon sa att Palm gick omkring på området och jag trodde henne såklart henne inte, men det visade sig vara sant efteråt när jag träffade henne. Hon hade stått typ två decimeter ifrån han och gick inte dit! 

Nu blev det ett väldigt långt inlägg som endast handlade om Johan Palm, men jag behövde skriva av mig, om han. Jag hade kunnat skriva mer men det ska jag inte göra just nu. 

Henrik Palms autograf  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tredje raden nerifrån ska det stå ...och JAG gick inte dit!...

2009-06-27 @ 14:16:28
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Emma Löpare

Fast de gjorde inte jag heller;D

För Johan Palm är inge bra!!!

Han hängde med Nisse på festival området och Törmäs syrra

2009-06-27 @ 14:48:18
URL: http://blondiewithbrains.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Var snäll nu Emma ;) Johan Palm är visst bra, eller hur Amanda? :) :D

2009-06-27 @ 20:16:39
Postat av: Amanda

Johan Palm är världens bästa och gulligaste som finns :D vwm rebecca är det??

2009-06-28 @ 14:26:51
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fjällborg, som stod med dig på Johan Palm ;) Haha

2009-06-28 @ 16:27:57
Postat av: Emma Löpare

Så´g ni inte vad som stod i NSD???

hehe det var inte bara jag som tyckte att han var sämst kan jag ju säga

Annat var de med Måns:D haha fett nice och Timbuktu var såå bara bäst;D

2009-06-28 @ 17:09:19
URL: http://blondiewithbrains.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, Amanda detta liknar ju lite mitt twilightdamp. HAHA ! du är ju crazy :D Kram saknar dig<3

2009-06-28 @ 23:32:59
Postat av: Amanda

Emma: jag bryr mig fan inte ett dugg om vad andra tycker om han, så du vet! :D

2009-06-29 @ 15:26:56
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nåå, du är ju bara för gullig! xD haha.

2009-06-30 @ 20:58:52
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: rebbis

HAHAHAHA omg jag dör vad kul när jag läser detta nu!

2012-11-23 @ 23:55:50
Postat av: Sandra

hahaha såå kul att läsa gamla blogginlägg ;)

2012-12-01 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0