All the time in the world

Lyssnar just nu på Johan Palms låt All the time in the world. Finaste låten någonsin! Han har lagt upp en ny låt från hans skiva varje dag fram till idag på hans hemsida www.johan-palm.se. Skivan kommer ut på onsdag och jag vet inte hur jag ska kunna vänta tills dess!

Norge vann i alla fall Eurovision 2009 igår, grattis!! Själv tyckte jag låten var riktigt bra. Vad tycker ni? Island som kom tvåa var också väldigt bra och trean, Azerbaijan (stavning?) var också rätt så bra, tycker jag. Lite less på den är jag för jag lyssnade på den hos Evelina i fredags ett tjugotal gånger eftersom Fanny tycker den är väldigt bra!
Har just varit ute och sprungit med mamma min och guud vad varmt det är!! Tjugo grader ungefär och det är i mitten av maj! Helt ottroligt...
Nu ska jag äta lite lunch och sedan gå ut i det fortfarande så fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Verkligen underbart väder :D hoppas vi får fler sånahär dagar!!! B-)

Duktig du är som sprungit. Har jag me, fast bara en kortis ;)

Håller med dig angånede eurovision ;D



Hehe, de blev en ganska lång kommentar xP

2009-05-17 @ 19:56:00
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: jenny

usch, har nog tappat all min träning nu, det är en vecka sen jag sprang sist. Och det känns som att allt jag hade byggt upp som gvar förgäves XD haha, men jag vill bli frisk nu, orkar inge mer sjukdom

2009-05-17 @ 21:11:33
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah, varje gång du lyssnar på en ny johan palm låt, säger du att det är världens bästa! xD jjjjaaaaa gullungen vann eurovision, top tre var ju skitbra!! <3 Islands låt var jättebra, och min favoritlåt som jag har lyssnat på en miljon ggr de senaste dagarna, kom trea!! :D:D<3 I LOVE EUOROPE! xD

2009-05-17 @ 22:17:21
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah, varje gång du lyssnar på en ny johan palm låt, säger du att det är världens bästa! xD jjjjaaaaa gullungen vann eurovision, top tre var ju skitbra!! <3 Islands låt var jättebra, och min favoritlåt som jag har lyssnat på en miljon ggr de senaste dagarna, kom trea!! :D:D<3 I LOVE EUOROPE! xD

2009-05-17 @ 22:17:34
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0