Måndagen

Idag har det inte hänt något speciellt...vanlig tråkig måndag. Har varit ganska så varmt idag också, suttit ute några raster på¨trappan och solat och kollat när människor har spelat boboll. Hade på mig mammas gamla klänning idag, en mamma klänning egentligen som hon hade när hon väntade mig! Men den är faktiskt riktigt gullig när man har skärp i midjan.
Efter skolan var jag, Adam och mamma och köpte presenter till kusinen min som fyller år på torsdag.

Nu ska jag läsa lite i Ljudet av ditt hjärta, har kommit ganska långt i den faktiskt!
Ingen bild idag heller...tyvärr, men jag kan lova att det kommer! Måste bara börja fota lite grann ;)
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, ja bilder kanske gör det lite mer färggrannt :) (ta ej illa upp, var ej menat som en förolämpning! :o) Är det den där klänningen du har pratat om eller? typ blommig.. KRam

2009-05-19 @ 17:25:25
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0