I won't remind you

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag och jag har egentligen ingen bra ursäkt för det. Har inte haft så mycket att blogga om.

För några dagar sedan så började min dator krångla. Jag måste ladda den hela tiden men den blir aldrig fulladdad. Direkt jag tar bort sladden så stängs den av. Sen en dag så dog den bara helt plötsligt ¨fast jag hade laddaren i. Då blev jag lite rädd att allt bara skulle krascha om jag satte på den igen, så jag har undvikit det den här veckan.

                                                         

Den gär boken läser jag i skolan just nu. Lite udda men ganska rolig att läsa. En ramsa från boken som jag går och tänker på:

Ett i eld, två i blod. Tre i storm, fyra i flod. Fem i vrede, sex förakt. Fruktan är sju och åtta ondskans makt.
Nio är sorgen, tio smärtan som kommer sen. Elva är döden, tolv liv igen.
Tretton steg till Mörkermannens dörr. Ingenting blit mer som förr.

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, okej :) Ja...jag har ingen fantasi med denna kommentar så jag lämnar den såhär...ointressant och ganska full med meningslöst text och massa onödiga punkter.....



hejdå....

2009-11-26 @ 21:00:22
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, jaha, det var därifrån du fått den där konstiga ramsan ;)

2009-11-27 @ 18:02:12
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

sv Haha, nej. Men MSP känns inte heller som min grej och det känns så tråkigt ifall Evelina ska gå det, alltså inget illa menat men du kanske fattar? Jobbigt...

2009-11-27 @ 18:39:09
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0