20 november...

...närmar sig! Bara två månader kvar till premiären av New Moon! Det blir kul det.

Dålig uppdatering, men har inte riktigt haft lust om jag ska vara ärlig! I fredags var det då orientering. Jag och Jenny hittade/hann 14 kontroller av 20. VG, blev det nog för oss. På kompassgången, VG där också. För Fanny och Evelina gick det lite bättre! MVG, skulle jag nog tro...

Kvällarna på fredag och lördag har tillbringats hos Evelina där vi gjorde samma sak båda kvällarna; grillade marshmalows över ljus och anden i glaset! Haha, lät det kul? Det var det i alla fall.


Jag och Jenny köpte den här i fredags tillsammans. Hon för att få
bilderna på Twilight stjärnorna. Jag för att få bilderna på Johan :)


Hade ingen bild när vi körde Anden i
glaset så den här har jag lånat av
Evelina.


Bananer med choklad direkt från ugnen! Det åt vi igår kväll klockan
tolv jag, mamma och lillebror. Godare än det ser ut.

/amandan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig helg :D som vanligt slut innan den ens har börjat... "/

2009-09-20 @ 16:28:56
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jaa, nog hade vi väl trevligt där hemma hoss bevve :)

Det såg inte så gott ut, men det är säkert jättegott! :D

2009-09-20 @ 17:11:10
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha ha det såg ju väldigt konstigt ut men var säkert skitgott :)

2009-09-20 @ 20:22:06
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0