26:e april 2010

Hello!
Det var ju ett tag sedan jag bloggade senast och det har hunnit vara påsk, jag Fanny och Jenny har varit och shoppat i Luleå och... Så mycket mer intressant har nog inte hänt. Inte vad jag kommer ihåg iaf.
Bara därför så hoppar jag över allt det där och börjar om från början! Hehe.. 


Idag har vi typ bara kollat film i skolan. Sen när jag och Jenny gick till bussen blåste det som helvete! Ingen snodd hade man så man kunde sätta fast håret och inget att sätta på huvudet heller och då blir håret så där äckligt. Ni vet när man har varit ute i blåst och när man kommer in så känns det lite som att man inte har tvättat håret på en vecka? Så kändes det när jag klev in på bussen!

Såhär såg jag ut idag iaf!


Strumpbyxor KappAhl, tröja H&M Divided.


Kommentarer
Postat av: jenny

Snygga kläder :) Vill se hur det andra blev i ditt rum!

2010-04-27 @ 15:54:25
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag gillar dina strumpbyxor, för typ tre veckor sen stod jag på kappahl och tvekade, men jag köpte dom inte. Och Fridas blick när hon såg att du hade likadana... HAHAAAA xD

2010-04-28 @ 11:36:02
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0