Femte januari 2010

Tänk att redan fem dagar har gått av det nya året! Fort går det då tycker jag.

Jag är spyless på min design och ska förhoppningsvis snart fixa en ny. Men det känns inte som att jag har några bilder som jag vill ha... Jag har i för sig rätt så mycket fina bilder så jag ska nog kunna lyckas skrapa ihop några stycken! Usch, det där lät äckligt.

Nu känner jag att jag är less på julen och vill bara ha bort alla julsaker. Det känns som att det har varit jul hur länge som helst! Längtar till våren och sommaren...


Den lilla resan vi gjorde till Luleå i höstas känns som evigheter sedan. Nu ska vi göra om den! Till våren eller något sånt åker vi. Bild från Evelinas blogg.

Kram!


Kommentarer
Postat av: jenny

Kul att åka dit en sväng till! :D

2010-01-06 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0