Värme!

Äntligen har sommarvärmen kommit ända upp hit till Kiruna också!

Jobbade sista dagen igår och när jag kom hem la jag mig ute i solen ett tag och det var så varmt och inte ett enda moln på himlen, så härligt! Efter ett tag började jag fixa mig inför festivalen. Det var jätteroligt och trevligt igår och nu äntligen har Fanny också insett att Kirunafestivalen faktiskt är något, haha! Synd att hon inte kan gå med oss ikväll bara..

Idag är det varmt men det regnar... Hoppas på bättre väder till kvällen!





Kommentarer
Postat av: Fanny

japp, äntligen ser jag ljuset! :D pihi. din solbrillor är coola ..

2010-07-19 @ 21:10:13
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0