Grundenten

Här kommer några bilder från grundenten och skolavslutningen!


Såhär såg jag då ut på grundenten! Klänning från Nelly.






På skolavslutningen hade jag den här klänningen från GinaTricot.
Jag ser nästan helt osminkad ut på de här bilderna men det var efter
jag hade gråtit så det kan vara en orsak.


Förra veckan började jag sommarjobba. På stallet har jag fått jobb i tre veckor nu. Det är helt okej när man har något att göra iaf.
Upp tidigt imorn, så ska nog gå och sova om ett tag och hoppas att jag är någorlunda pigg på morgonen!
Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: jenny

Vilka fina bilder på dej :) Vad fluffigt ditt hår var på den första bilden !

2010-06-23 @ 10:23:51
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du var så söt på grundeneten! :D och alltid annars oxå för den delen! :)

2010-06-23 @ 19:10:20
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0