Gårdagens händelse...

Igår cyklade jag och Jenny till Fanny någon gång på kvällen. När vi kom dit blev vi lite törstiga och tänkte drikcka vatten men kom på att vattnet smakar apa just nu. Så halv nio cyklade vi till Ica där vi köpte dricka och lite annat gott.
När vi sedan kom ut från affären låste Fanny och Jenny upp sina cyklar och jag började också gräva i fickan efter nyckeln. Sen började jag skratta och Fanny frågade vad det var. Jag hade glömt nyckeln hemma. Vad skulle vi göra nu?
Det slutade med att min fina lillebror kom cyklandes med nyckeln till oss och kvällen var räddad!...typ. Haha! 

Som Jenny och Fanny sa så händer det alltid något sånt här när jag är med, hehe...


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha fint med mössan på :D Jo det var kul, händer liksom alltid nåt när Amanda är med :D

2010-05-24 @ 15:51:45
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHA, den där mössan är som aningen stor, jenny ser ut som en smurf!

Men ja, man måste vara beredd på allt när man har med sig amanda, HAHA! :D

2010-06-03 @ 15:59:42
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0