Sunshine

Hur mår ni idag? :) Idag har det varit så fint väder och ganska så varmt så jag har varit glad! Hehe...
Idag cyklade vi till skolan första gången i vår. Det är så skönt för när man kommer till skolan så är man ju pigg! Annars när jag åker buss så kämpar jag för att hålla ögonen öppna hela vägen till skolan, haha!

Idag efter skolan lagade vi som har spanska en massa spansk mat och åt i skolan och det var gött. Sen när jag Fanny och Jenny cyklade hem märkte jag att det inte går att cykla uppför en backe och skratta samtidigt...


Kommentarer
Postat av: jenny

M, vilken snygg pose jag fick till där sådär lagomt oförberedd och härligt snygg!

2010-05-11 @ 14:57:21
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, fy vilken snygg bild asså ! xD

En mkt intelligent upptäckt amanda måste jag säga! ;)

2010-05-15 @ 17:58:34
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0