Miércoles

Idag nästan  direkt efter skolan gick jag Fanny och Jenny ut och sprang. Min fina tanke om att jag skulle springa mycket nu den här våren/sommaren sprack. Som vanligt då. Haha!
När jag kom hem igen och satt ute på altanen för att kyla ner mig lite kom jag på vad skönt det hade varit att springa innan skolan. Men vem orkar? Hehe...


Jag idag.
Strumbyxor Lindex, skjorta Monki (syns inte så bra..), skinnjacka GinaTricot, halsduk H&M, torgvantar JC och Converse.
Kom på att jag skulle fota ute med självutlösaren när jag kom hem. Det gick inte så bra. Ljuset blev helt konstigt. Och mina strumpbyxor är mer oranga än de ser ut.

Kommentarer
Postat av: jenny

Du har grymma kläder :D

2010-05-19 @ 21:45:55
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0