Fredag lördag och söndag

Okej... Får inte tillbaka så som det ska vara (kolla inlägget nedan!) men bloggar ändå och försöker se mini-bokstäverna som jag skriver. Undra om vi har ett förstoringsglas hemma...? Hade behövt det nu för allt är verkligen yttepyttelitet!! Som Nils Karlsson Pyssling, fast väldigt mycket mindre.


I alla fall! I fredags hade vi mysigt hos Rebecca, jag Jenny och Fanny. Tittade film och åt massa goda saker, pratade och skrattade!  Jenny stackarn blev sjuk och igår kändes det som att jag också skulle bli sjuk men det var nog inget för nu mår jag bra!

Idag har jag ätit farsdagstårta som vi gjorde igår! Det var gott! Också har jag åkt skidor, första gången den här vintern. Det var så kallt, mina fingrar var som isbitar och det gjorde ont i halsen och i lungorna när man andades! Men det gick väl bra ändå, det är kul att åka skidor tycker jag!


Av det som blev kvar när vi bakade tårta gjorde jag en egen liten "tårta".
Den åt jag idag innan jag åt den riktiga. Den var väldigt god!


Kommentarer
Postat av: jenny

haha du är roliga du! xd Men för mig ser det vanligt ut iaf...



Du verkar ju haft det hurtigt och bra och jag ligger hemma och slösar bort hela helgen framför tv:n. Fasen vad jag hatar att vara sjuk bajsbajsbajs

2010-11-14 @ 16:22:51
Postat av: Rebecca

Nämen vilket sammanträffande, var också och åkte skidor idag! Haha, men jag såg dig inte iaf ;)

2010-11-14 @ 16:24:09
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Viggo

Mmm..tårtan var jättesmarrig! Gröön och marsipanig! Mums!

2010-11-14 @ 18:59:17
Postat av: Fanny

hahaha, vilken jäkligt snygg tårta asså! ;)

2010-11-16 @ 20:01:10
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0