Kom hem...

...kvart i ett idag och det är så skönt när man kommer hem när det ännu är ljust!! Nu är det snart helt mörkt ute... Vet, skriver mycket om mörkret och hur kallt det är men jag gillar inte när det är så bara! Älskar sommaren och det är så underbart när det är ljust dygnet runt här då.

Lyssnar på Love the way you lie part 2 nu men har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den än... Dåligt att det inte går att lyssna på den på spotify! Varför inte?

Ska väl fortsätta läsa i min bok till svenskan nu om jag ska hinna bli färdig. Djävulens Märke heter den, av Magnus Nordin. Lite udda bok men rätt bra ändå!




Kommentarer
Postat av: jenny

Det känns som att jag har läst den för du har ju typ berättat hela för mig :D xd



Gillar inte heller vintern...

2010-11-22 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0