Backstage

Igår så var alltså jag och 5 fina vänner modeller för JC på Citygalaxens VIP-kväll!
Innan när vi fixade håret, sminkade oss, satte färdigt alla kläder och så så var jag som inte alls nervös och jag tänkte att det måste ju nästan vara något fel på mig eftersom jag inte var det minsta lilla nervös!

Men men, när vi hade fått på oss kläderna och det var JCs tur DÅ! Då började hjärtat klappa som bara den och jag var så fruktansvärt nervös!
Det nervösa försvann som tur var fort som bara den efter ett tag när man hade börjat gå och det var bara så jäääkla kuul!!

Stress stress stress (i rummet var alla modeller bytte om) för att få på sig nya kläder och skor och sen ut igen! Och sen så var det bara slutvarvet kvar där vi bara gick rundan och klappade händer.

Det gick så fort!! Alldeles för fort! Men så sjukt roligt och ni var så otroligt snygga och grymma tjejer!!!

Här är några backstage bilder och bilder från själva visningen som mamma fotade ska jag också lägga upp, imorn kanske!










HAHA!! Monsterfrisören och tjänaren! Och Jenny vet jag inte riktigt
vad hon gör..











Kommentarer
Postat av: jenny

FY FAN VAD GRYMT DET VAR!!!!

2010-10-28 @ 20:41:45
Postat av: Rebecca

Alltså bilden på dig, mig och Jenny är så klockren! :D

2010-10-28 @ 22:37:49
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Evelina

De e najs najs amanda!! :D snodde lite pictures av dejjjj... (a) :P ;)

2010-10-29 @ 21:30:44
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: Fanny

Snygga bilder! Håller med rebecca, så jäkla kul bild den dära alltså!

2010-10-30 @ 15:02:09
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0