Guess where I'm now...?

Just nu befinner jag mig på Citygalaxen, ett litet köpcenter (eller vad man ska säga) i stan där jag och 5 vänner ska vara modeller för JC på Citygalaxens VIP-kväll!! Sä jäkla kul tror jag det kommer bli, men sjukt nervöst såklart också!
Vi har varit och provat kläderna vi ska ha på oss och gå i, vi ska få håret fixat och bli sminkade. Allt blir nog jättebra!  
Det är så roligt också att vi kan göra det här alla tillsammans och vara glada och nervösa ihop!

Ikväll är det genrep som gäller men på onsdag...Då smäller det!!


Läskigt ljus...

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja alltså, fy fan vad kul detta ska bli, verkligen en upplevelse av sitt slag. Även om det bara är i lilla Kiruna, men ja som du säger, en kul grej tillsammans :)

2010-10-26 @ 14:44:54
Postat av: Fanny

det var svinkul! :D



2010-10-28 @ 18:44:06
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0