HÖSTLOV

Det fick jag idag och nu känner jag mig glaaad! Skönt med lov, nog för att jag gillar min klass och allt, men det är ju alltid bara så underbart! Ska sova, äta och njuta av det här lovet och som Jenny skrev på sin blogg: vara med mina vänner tilss vi spyr på varandra! Haha! Men s¨å blir det!

Förresten det här fick vi i onsdags från Citygalaxen!



Presentkort på alla affärer där och från Kicks; parfym- och foundationprover, hårspray och broschyrer!

Men nu undrar jag ju en sak... Det står på presentkortet:
Gäller till och med den 31 november 2010... Jaha?! Det är ju som ALDRIG? 31 november finns ju inte...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, ja, det var väl nån smart människa som skrev dom där presentkorten ;)

2010-10-30 @ 14:58:36
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Hahaha, ja men de menar nog 30 november, hoppas jag... :s

2010-10-30 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0