Min helg

I fredags var mina fina vänner här. Vi tittade på film; The Runaways (som var riktigt bra!! Går fortfarande omkring och sjunger på en låt från filmen som tycks ha fastnat i min hjärna...), åt chips, godis och glass och hade det jättmysigt!

Igår var jag, familjen och en del av släkten och åt middag på Ripan för att fira farmor som fyllde år. Hur gott som helst var det då! Efter det tittade jag och Alva på alla våra gamla sagor, tidningar och teckningar som vi har gjort när vi var mindre och vi skrattar så jäkla mycket varje gång vi tittar på dom! Alltid lika kul..

Idag då har jag övningskört för första gången!! Hehe, det var kul. Det gick bra förutom ett tiotal motorstopp då och då men så är det ju.

Annars då...Inte så mycket mer att säga än att jag har svarta naglar för tillfället. Nej men, skola imorn och jag går väl och sover om ett tag. Heeejdå och godnatt!



Kommentarer
Postat av: jenny

Jaaaa allt var kul :)

2010-10-25 @ 16:06:39
Postat av: Alva

Varför mongobild på mej föö!!??:O:O Du var ju hur fin som helst, jag ser ut som en bajskorv.

2010-10-26 @ 18:45:43
URL: http://alvaniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0