Flyga drake

Det finns en bok som heter så va? Flyga drake alltså.

I helg har jag varit i Lannavaara. Har bland annat kollat film, fotat massvis med bilder på webcamen (såna störda bilder jag inte tänker visa här, hehe), och flugit drake! Hur kul som helst ju!

Jag och Alva kom på att vi skulle ta fram min gamla drake eftersom det blåste så mycket ute i lördags, så gick vi ut i blåsten på ett öppet ställe och försökte få upp den. Det tog ett  tag men efter väldigt många försök så hade vi hela linan ute! Haha, kul var det :)






Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, Jenny har läst den boken :)



Åh, det var typ hundra år sedan jag flög drake! :D Jag tror att våran gick sönder eller nåt sånt...

2010-09-05 @ 22:15:24
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Hehe vad kul :)



Ja, jag har läst den óch sett filmen, den är jättebra!!!

2010-09-06 @ 14:48:41
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0