Beachy

Stört att det är sista sommarlovsdagen. Segaste dagen på sommarlovet tror jag också att det är. Skönt att man börjar ett iaf. HAr massor av bilder från sommaren att visa också. Försenade bilder. Har inte orkat blogga dom. Gör det nu. Några iaf.
Bilder från mitt birthdayparty där jag kom på att jag skulle ha beach tema.





Presenter jag fick av dom!






Rebecca och Frida gjorde choklad-tatueringar på varandra, hahah!



Rebecca glömde spel hemma så vi spelade twister instead

Och sen så fotade jag visst inge mer. Så hejdå.




Kommentarer
Postat av: Fanny

FY VAD JAG BLEV SUGEN PÅ CUPCAKES, ÅÅÅÅH!

2011-08-22 @ 22:21:59
Postat av: jenny

Ååååh cupcakes....

2011-08-25 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0