höst.



Jag vet inte men jag gillar inte riktigt att blogga "dagens outfit". Eller gillar och gillar men jag gör aldrig det iaf. Men nu måste jag visa två av mina nya favoritplagg som jag hade på igår; skinnshortsen från jc och den gamla svarta huvtröjan som jag klippte av ärmarna på för att dom var för korta och gjorde det till en väst istället!

Ser man på bilden hur mycket höst det är? Det är mycket iaf. Jag älskar hösten och alla fina mysiga kläder men kunde inte löven vara gröna ett tag till ändå?

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken fin bild det blev, och jag gillar också dina shorts mktmkt. Lite mer sommar vill vi ha

2011-08-30 @ 20:43:22
Postat av: Fanny

VACKERT min vän, vill oxå ha skinnshorts!

2011-08-30 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0