Förraveckanbilder

Förra veckan hoppade jag på tåget söderut för att tillbringa några dagar med min kusin Alva i deras stuga. Härliga dagar och vi hade så kul!! Det är sådär som man (man och man, jag iaf!) tänker att det är på landet. Fint väder och grönt och stora ängar med kossor. Vi skötte om massa djur där också; höns, katter, en kanin, en hund och hästar!

Fotat mycket har jag gjort men kan ju säga att nästan alla bilder är helt störda, hahah! Men här är några av dom fina iaf:



Fotade många hoppbilder




Badade i en sjö när det var 30 grader ute








Åkte in till stan en dag och shoppade och medans vi väntade på bussen tillbaka
fotade vi så mycket att vi inte märkte att bussen redan hade kommit,
men vi hann precis med den ändå! Hahaha!


Vi åt. Hela tiden. Och kollade första säsongen av How I Met Your Mother
då och då.






Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, en del av bilderna var ju minst sagt...olämpliga för bloggen, haha ;)Men vad fini bilderi annarsi

2011-08-02 @ 22:17:23
Postat av: jenny

Ny profilbild! Den svartvita på dig alltså ;)

2011-08-03 @ 14:56:51
URL: http://jennytyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0