Sjuk

Har haft lite småont i halsen i några dagar nu, men idag på fysiken smällde det bara till också blev både jag och Evelina mycket mer sjuka än vi hade varit för ett tag sen! Stört. Ont i halsen, täppt i näsan, konstig i ögonen och känner mig bara allmänt sjuk nu.

Nu över till en konstig sak.

Förut har jag kunnat äta citron och andra saker som ska vara supersura utan att tycka att det knappt är surt. Jag kan nästan inte äta cotron nå mer, det är ju så surt!
Jag tycker typ att all mat är alldeles för salt nu också, och det har aldrig varit något problem förut. Har älskat allt som är salt.
Och nu äter jag honungsmelon och måste trycka i mig dom 3 halvstora bitarna för att det smakar för mycket!

Jag har något fel.


Kommentarer
Postat av: jenny

Men hallå vill du hellre att det ska smaka vatten eller? Ett tips. Drick vatten, Ät vatten, så smakar det nog mkt

2011-02-04 @ 14:17:31
Postat av: Fanny

men amanda! Kan det vara för att du är sjuk som dina smaklökar inte fungerar normalt?

2011-02-04 @ 23:16:15
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0