Earring



Igår gjorde jag ett örhänge. Jag kom på att jag kunde använda hjärtat från det trasiga halsbandet som jag har fått av Evelina för nåt år sen. Igår när vi hade slutat klockan tio gick jag och tre fina flickor upp på stan där jag hittade ett smycke på lindex på rean. Kom på att en silverkedja och två ringar från det smycket skulle vara perfekt för örhänget!
När jag kom hem satte jag mig och försökte fixa ihop något med hjälp av några tångar. Eller nej tänger heter det visst. Resultatet ser ni på bilderna!
Det kändes bra att vara kreativ och göra såna saker, det ska jag göra oftare! Kanske inte just örhängen men bara något!

Kommentarer
Postat av: jenny

Det är kuligt! Och det blev jättefint:D

2011-01-19 @ 19:20:28
Postat av: Rebecca

SNYGGT! :)

2011-01-20 @ 16:21:58
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Snyggt som satan, tungt som tusan! :D

2011-01-20 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0