Kuligt.

Såg att Rebecca hade gjort en lista på sin blogg så jag fick också lust och gjorde samma sak!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag orkade ta mig ut och springa
Vad gjorde du kl 08 imorse: Började med fysik…

Vad gjorde du för 15 min sedan: spanska

Det sista du sa högt: Jaha okej… Hejdå!

Det senaste någon sa till dig: Vi åker nu!

Vad har du druckit idag: Te, vatten, saft och mjölk.

Vad var det senaste du åt: Potatisbullar och bacon.

Vad var det senaste du köpte: Jag kommer inte riktigt ihåg… Godis kanske?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Kolsvart när jag kollar ut genom fönstret så jag vet inte.

Godaste glassmaken: Kommer inte på någon glasssmak som inte är god!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Sover du tungt: Nej, tror jag nog aldrig att jag gör.

Drömmer du mardrömmar: Ibland ja.

Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte…

Favoritklädsel: Enkelt och helst bekvämt men ändå snyggt!

Favoritlåt just nu: Lyssnar på lugna låtar idag för att jag är trött, tex Don’t look back in anger.  

Vad ser du om du tittar till höger: En trött Amanda med en orange filt som tittar tillbaka i spegeln.

Vad gör dig glad just nu: Att jag börjar förstå spanskan lite mer nu, och att jag snart ska gå ner och äta en hallongrotta eller två. Mmm!

Vad ska du göra härnäst: Äta hallongrotta och läsa några sidor i Harry Potter till engelskan.

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Trött men ändå rätt glad :)

Favoritgodis: Beror på. Just nu hade jag vilja ha såna där sockriga jordgubbar. Men annars så gillar jag salta!

Kläder just nu: Gröna jeansleggings, grå tröja och svart krage. Och mina tofflor såklart.

Sommarplaner: Inga än så länge vad jag vet. Men jobba ska jag iaf!

Hur många kuddar sover du med: Två!

Spelar du något instrument: Om det räknas att kunna spela Barnen i Bullerbyn på piano, så ja!

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska tror jag.

Vad är viktigast för dig: Min familj och vänner och att alla runt omkring mig mår bra.

Är du kittlig: Hehe, jo.

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: Lejon!

Äckligaste insekten: Kackerlackor. Kanske.
Längtar du mest efter just nu: Äta något gott, sova, lördag, värme och sommar.


Bild från nian!




Kommentarer
Postat av: jenny

haha men jag kanske också måste göra en sån där ändåååå

2011-01-26 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0