Nyårslöfte

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har tränat! Oj, tänker ni som inte känner mig. Varför är det så konstigt? Men jag själv och mina vänner vet att träna inte är det jag gör mest. Förutom idrotten på skolan så var det nog i... augusti eller september senaste gången jag tränade på riktigt. Känns väl kanske inte sådär jättebra men idag tänkte jag att jag skulle börja med mitt nyårslöfte (man förstår väl vad det är?). Tränade här hemma bara, men jag tyckte det var jobbigt!! Längtar tills man kan börja springa ute igen! Eller det kan man ju nu också, men känns inte så lockande att springa på vintern. Eller det kanske är kul?
Jag har ätit ett äpple idag också. En frukt varannan dag, men det är en början iaf!

Haha, såhär såg jag ut på nyår förresten!


Fin bakgrund. Mitt huvud ser lite stort ut för bilden är nog fotad lite uppifrån.


Kommentarer
Postat av: Alva

Va fin du var!:D Älskar lila och svart..!;)

2011-01-02 @ 21:22:12
Postat av: Rebecca

Du är snygg!!

2011-01-02 @ 22:49:01
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS AMANDA! Äntligen har du tagit dig i kragen. Jag vill träna, jag vill jga vill, men kan ju fan inte, den är bajsiga förkylningen vill ju aldrig släppa!

2011-01-03 @ 15:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0