Harry Potter och Dödsrelikerna del 2

Det känns sjukt. Nu har jag sett sista Harry Potter filmen ever. Obeskrivligt. Och filmen var bäst! Så jävla bäst. Så sorgligt och så mäktigt och ja...

När jag satt där på bion hände det förresten en konstig sak. Haha! Jag satt och grät och när Voldemort hade uttalat "avada kedavra" och det blev helt vitt började jag... skratta. Och jag vet verkligen inte varför. Jag grät och försökte verkligen hålla mig från att gapskratta högt samtidigt och då blev det något konstigt ljud från mig och jag hörde själv hur det lät som att jag satt och grät som aldrig förr och var typ helt förstörd. Men det var ju inte så. Jag skrattade faktiskt. Fast det vet ju ingen annan som hörde mig om. Förrutom  Fanny och Jenny och Emilia som jag också fick att börja skratta. Till slut lyckades jag sluta iaf. Tack och lov.


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHA, att gå på bio med amanda är inte lätt, du börjar skratta på precis fel tillfälle, när det inte är något ljud i filmen och hela biosalen siter knäpptysta... ;)

2011-07-19 @ 16:15:56
Postat av: Alvaa

Alltså, den var helt sjukligt bra, och jag grät så jävligt, men den bästa filmen jag har sett iallafall! :D Längtar tills du kommer förresten!! :D

2011-07-21 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0