Busy day

Jag känner för att skriva allt jag har gjort idag. Prick nu.

Det har varit sjukligt varmt idag! Närmare 30 grader hela dagen och för att vara Kiruna så är det så fantastiskt att man inte kan fatta i vilken stad man är. Typ.

Jag cyklade hemifrån halv tio till skolan där vi spelade brännboll mot msp2:orna. Sen fick vi fika. Och måste ju bara säga att det var första gången någonsin som jag har gått i shorts barbent till skolan!! Cool upplevelse.

Efter fikat cyklade jag och Jenny ner till Emilia och där satt vi ute på hennes balkong och stekte i solen. Vi gjorde ettt uppehåll för lunch-handling och åt det och sen gick vi till Coop igen för att köpa glass med Fanny och Evelina.

Sen vandrade jag J, F och Em upp till stan och gick omkring där. Jag cyklade ner till fotbollsskolan-information  sen och cyklade sen runt på några kvarter och lämnade lappar till barnen som ska gå där.

jag cyklade hem kvart över sex och åt och gjorde andra saker och  hoppade på cykeln igen och for upp till Järnvägsparken och mötte upp några människor.

Och det har varit så varmt hela dagen och det har bara varit sså underbaart!

Nu är jag hemma. Nu ska jag sova. Och nu slog just klockan om till 00.00.


Kommentarer
Postat av: jenny

Det var mkt hurrudu

2011-06-10 @ 15:18:12
Postat av: Fanny

mkt saker du hunnit med asså

2011-06-12 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0