Semlor

Hej och hå!
det där lät väldigt glatt tyckte jag.
Men idag har jag ätit semla. Inte semlor som jag skrev som rubrik utan bara en semla. Det var gott och jag har kommit på att det är mycket godare att äta det om man dricker te till! Annars idag så har jag Fanny och Jenny haft roligt och haft fullt upp hela dagen lång tycker jag. Kuligt. Ockå har jag fått dom att börja kolla på O.C! 4 avsnitt orkade vi kolla. Imorn kanske jag går ut och springer, om jag har orkar. Nu känner jag att jag bara skriver ich skriver utan att tänka på vad. Tog just bort några rader jag skrev eftersom jag kom på att det verkligen inte hade något alls med något att göra. Och inte det här heller kanske. Nej okej nu ska jag sluta skriva innan jag har skrivit en hel bok typ. Känns som att jag hade kunnat göra det nu... Nej okej Hejdå.

Nähä?! Nu går det helt plötsligt inte att föra över bilder till datorn?? Tänkte visa er min fina alldeles egengjorda semla. Men ni får tänka er en bild i huvudet istället! Great!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag blev kär i honom, killen i OC. Jag smälter. Han är för söt.

2011-03-08 @ 23:34:22
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHAHA du är för söt amanda!



Vill se med OC nu!!!

2011-03-09 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0