Hard choice...

Har varit på barnkalas och sedan på anisktsbehandling idag! Rebecca du hade hade rätt i att det inte var helt smärtfritt men sååå ont som du sa tyckte jag inte det gjorde! Men det var väl bra att jag var förberedd på det så jag inte skulle bli helt chokad, antar jag.

Nu står jag inför ett tufft beslut; Kolla på Maria Montazami på Svenska Hollywoodfruar, eller på säsongsprämiären av Two and a ½ Men (som jag vet inte alls kommer vara samma sak när Charlie Sheen är borta... :() nu när Ashton Kutcher har hoppat in...? Svårt val! Hahaha.. Får väl titta lite på båda!


På tal om något heöt annat.. Ska jag kanske ha på min vita skjorta imorn? Ja så får det nog bli!

Kommentarer
Postat av: jenny

Bra amandi

2011-10-11 @ 12:55:52
Postat av: Fanny

Duktigt!

2011-10-11 @ 15:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0