Myskalas och familjekväll på stan

Var på familjekvällen på stan med mamma min och gick i lite affärer och kollade in nya fiket som öppnat i mitten av gallerian, såg så fint ut. Åååh kan vi inte gå och fika där snart brudar?? På höstlovet? Ska jag ta det som ett ja?
Sen gick vi också och kollade in nya bokhandeln! Det var så mysigt att gå där i den lilla lokalen bland massa böcker och nyfikna människor, på nåt sätt... Och jag hittade den finaste dagboken/anteckingsboken någonsin! Lite afrikan/egyptisk inspirerad. Den önskar jag mig i julklapp. Haha.


Idag valde kameran att samarbeta med mig så nu tänkte jag visa lite bilder från Fannys myskalas!


Jag bakade Fannys favoritmat: Cupcakes!


söta tjejor


suddig bild på fina Evelina


Frida var glad...


...men inte dom här två.


F blev glad för våra presenter


Hon fick bla presentkortet ovan som jag gjorde själv (affären var stängd...)


Pajen var jättegoood


Emilia tog med tårta som hon skar upp i gigantiska bitar


Kommer inte på vad jag ska skriva här..


Avslutar med en bild på finaste födelsedagsbarnet med finaste förklädet!


Kommentarer
Postat av: jenny

Kuliga bilder. Det där var nog den mest ofina bilden på mig jag sett på länge...förutom en. Nu har vi fikat där så varsågod

2011-10-28 @ 15:45:51
Postat av: Fanny

Hett

2011-10-30 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0