LONDON 2.

Back on track! Skolan har börjat igen i veckan och nu känns det som at vi har massor att göra, fast egentligen är det nog inte så mycket, det är nog mest bara att jag verkligen inte orkar göra nåt nu. Har jobbat hela lovet känns det som och nu känner jag att jag vill vara lite mer ledig! Thanks god att jag inte jobbar i helg iaf.

Känns (jävlar vad jag skulle känna idag, såg jag nu..!) som ett år sen jag var i London, men ska visa lite mer bilder iaf! ;)








Var på Madame Tussauds. Det var coolt. Orkar inte visa så många
bilder därifrån, känns ganska så tråkigt att se mig bredivd en
docka på varje bild...

¨
Och just det ja, vi tittade på en 4D film på MT också! Svinigt coolt.
Droppade vatten på en när det kom på filmen, golvet skakade, det
blåste vid öronen osv..


Kollade på Big Ben som var... big!





Åkte i London Eye!


Utsikten var otrolig. Man fattade som först hur stor staden verkligen
var när man inte såg nåt slut var man än tittade!



Röda bussar everywhere och mamma fotade varenda en. Haha!



Åkte tunnelbana varje dag


På kvällarna pluggade jag matte för vi hade nationella dagen efter
vi kom hem! Förstörde liksom resan lite grann..


En kväll hittade vi en en jättemysig ute fast inne galleria! Eller okej,
galleria var kanske lite att överdriva. Fanns typ tre affärer och
små vagnar som man ser på bilden där dom sålde saker. Mera en
marknad kanske.


Checkade in London Bridge!


´Jag och lillebror.


Påväg hem igen. Det här måste ni ändå hålla med om att det ser ut
som nånstans dom har spelat in Harry Potter?! Tycker jag iaf :D


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vad kul! Började skratta när jag såg justin bieber, ahahaha! Och det ser faktiskt ut lite som hp...liiite

2012-01-12 @ 21:51:31
Postat av: Fanny

åå, jag vill oxå åka till nåt kul ställe...vi måste göra det, när alla fyllt 18

2012-01-14 @ 00:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0