Festivalen

Kirunafestivalen var i helg, och bara för att det var så otroligt kul förra året var förhoppningarna såklart höga. Visst, det var jättekul nu också, men känslan var bara inte samma.. Kanske för att de flesta är 18 nu och tillbringar tid i öltältet och krogen? Eller kanske för att det var hur måpnga som helst som inte var härifrån? Eller för att jag inte alls träffade så mycket människor jag känner som alla andra år? En liten blandning av allt kanske + lite till!
 
Annars så känns de som att jag lever för jobb just nu.Tekniska verken och Sibylla. Det är och har varit mitt liv de senaste veckorna känns det som. På söndag har jag jobbat 14 dagar i rad också... Lite smått less och jävligt trött. Hinner inte sova. Måste verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll!! Men på nåt sätt så lyckas jag alltid bli hur pigg som helst då..
 
Mina converse... Efter tre eller kanske två år tillsammans hamnade dom i soptunnan igår. Förutom att dom helt bytte färg efter helgen var dom helt förstörda där inne. Hejdå.
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag håller med...men det var kult ändå :D PEACE AND LOVE!

2012-07-03 @ 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0