En plats för mina armband

Det kom jag på att jag behövde idag när jag kom hem med ett guldigt armband från hm! De flesta ligger bara på sminkbordet och tar alldeles för mycket plats.
Så jag tog en ljusstake jag vet vi inte använder, rensade bort alla grejer på en byrå i mitt rum och fixade lite fint. Blev en alldeles speciell plats för några av mina armband.



Ska blogga lite Barcelona bilder någon gång också. Men kändes så jobbigt att välja ut nu.

Tack för att snön i morse nu verkar ha övergått till regn och tio plus! kan ju bara vara i Kiruna det snöar första juni.

Kommentarer
Postat av: jenny

Det var ju finit! Ja, alla älskar vi Kiruna ändå!

2012-06-02 @ 11:25:23
Postat av: Fanny

Riktigt smart det där, det är ju en snygg prydnad oxå ;)

2012-06-04 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0