Andramarstvåtusentolv

Det går inte så bra för mig med bloggandet jut nu känner jag! Har som inget att skriva om, ingen inspiration. Orkar inte anstränga mig att göra nåt i skolan, orkar inte bry mig om så mycket vad jag har på mig och orkar inte köpa nytt heller. Var så grymt shoppingsugen för bara en vecka sedan, men nu så vet jag inte riktigt. Har som annat att tänka på just nu!

Sitter i skolan nu, ensam och övergiven, för ingen ville gå på samhällsenm idag tydligen och resten har kemi! Kuuul. Lov om några timmar iaf, men först ett biologi prov och med tanke på vad jag skrev precis så kanske man kan förstå att jag inte har lagt ner så mycket tid på att få in nånting alls i huvet... Har som inte ens orkat försöka! men det går väl som det går, och hejdå.


Från arkivet. ÅÅh snälla, underbara sommar vill du inte komma och hälsa på snart??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0