Bra Amanda BRA

Slängde just 600 spänn i en metallåtervinning!

Var påväg  till en släkting som fyllt år och stannade på vägen dit på coop där vi skulle källsortera. Jag sorterade metall. Hade på mina ringar som vanligt. Svinigt kallt om händerna. När jag slänger ner det sista i containern så känner jag hur min nya Kenza ring på pekfingret bara följer med skräpet, ner i hålet... !!! Höll på att börja gråta på allvar, hade tårar i ögonen. Tycker synd om mig själv nu. Jävla 600 kr. Dör inombords.
Men, det bra var ju att ringen hamnade i rätt sortering iaf! Metall.


Tänker på dig..

Kommentarer
Postat av: Rebban

NÄEEEEE?! På allvar, fyfan jag hade hoppat ner och letat!

2012-03-11 @ 21:35:15
Postat av: Fanny

Hojja...inte kul. Fast ja, den hamnade ju iaf i metall...

2012-03-12 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0