En torsdagskväll

Det bästa med att ha så sjukt mycket att göra i skolan? (Eller egentligen överhuvudtaget.) Att det är så underbart när allt är bortgjort och man kan bara chilla och göra saker som att titta film, fika, glida bil, sova, läsa, kolla bloggar, ta igen avsnitt på tv och blogga! Som jag verkar helt ha glömt bort på sistone. Här kommer lite alla möjliga bilder från min iphone! Blir störd av att bara typ en tiondel av alla bilder går att vända!! Står att det är typ skrivskyddat eller vettefan... Man får väl göra sig besväret att vända på huvet ett kvarts varv helt enkelt.
 
 
 
På bilderna: trötta kompisar, drygblicken, kattklappning, skola, en jävligt snygg frisyr, mycket mat, bästa kompisen har fyllt 18 (!!), en utsmyckad banan och till er som alltid har längtat efter att se en bild av mig när jag kör bil; här fick ni en!
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Mästerfotografen ligger bakom många mästerverk ser jag :)

2012-10-25 @ 21:47:59
Postat av: Fanny

Tänkte precis säga det: man ser en del Jenny-bilder bland dessa, de har likosm en viss touch ;)
Limegrön är inte min färg.... -.- ;)

2012-10-26 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0