Rädda joppe, död eller levande!

Jag är inte död. Jag lever faktiskt och jorden också för den delen. 2013, hello!

Har i princip slutat blogga, följer inga bloggar heller och har slutat titta efter och köpa snygga kläder dessutom också. Har ingen lust alls till det bara. Ingen aning om varför heller! Och en sak som är bra med det är att pengarna antingen växer eller står stilla på kontot. Känns bra! Enda jag slösar pengar på nuförtiden är typ krogen och alkohol... Känns ju ganska lagom kul om man tänker på det så.. Men jag mår bra iaf!! Och jobbar massa gör jag också, gör faktiskt nytta också.

Nä, nu ska jag fortsätta skriva psykologi som jag bara jag skjutit upp hela jullovet! Kul att man är i tid som vanligt..

Rubriken är för övrigt titeln på en av min och lillebrors favorit program förr i tiden.


Kommentarer
Postat av: jenny

Men gud så kult! Själv har jag nån tvärtomperiod, bara köper och köper...

2013-01-07 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0