Storm

Ja, jag vet det är längesedan jag har skrivit men nu gör jag det!
Det är verkligen storm ute idag i Kiruna, känns nästan som att man ska flyga iväg med vinden. Varmt är det inte heller och jag var tvungen att åka buss idag för att inte ramla omkull med cykeln plus att det var snöblandatregn imorse.

I söndags var jag hos Jenny och jag, Emma, Evelina och Fanny hade köpt presenter till henne tillsammans, men det kanske jag redan har skrivit. Vi hade ett tema som gick ut på att man skulle klä sig i EN färg. Jag var grön, Fanny lila, Evelina rosa, Emma orange och Jenny gul. Det var jättekul och allt var väldigt gott. Bilder får ni se senare när jag har kommit på hur man för över bilder från mammas och pappas kamera till min dator...  Kankse blir senare idag om jag har tid och lust.

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: jenny

Bra att ni tyckte om de! :) Ja hoppas på bilder snart ;)

2009-05-28 @ 19:08:17
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hehe, jo det var smarrSmarr & KulKul :D

Du är är nästa att fylla år.. Blir det prinsesstema som jenny föreslog? xP

2009-05-28 @ 20:50:01
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: Fanny

hola amanda! Du må¨ste lägga ut litebilder, det behöver inte vara nåt spec, men det är lite roligare med bilder! ;)



HATA VÄDRET I KIIIIIIRRRUNNNAAAA!

2009-05-28 @ 21:00:24
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

"hasta luego" hahahahaa

2012-12-01 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0