Den lilla staden

Har kommit hem från stan för ett tag sedan där jag, Evelinan och Jenny gick och kollade vad affärerna hade att erbjuda. Inget köpt förutom godis och fika.

Igår "jobbade" jag min sista dag på KICKS. Det var lite tråkigt måste jag säga. Jag hade som precis kommit in i allting och börjat känna personalen. Det är så härligt att komma in dit på morgonen och möta alla glada människor (personalen alltså). Kunderna är också så glada när de kommer dit eftersom vi kirunabor är glada över att kicks finns här. Det är så roligt att gå in dit och drömma sig iväg vid Makeup store produkterna och önska att man har allting (haha xD), nej så är det inte riktigt. Egentligen är vi nog glada bara det kommer någon ny affär hit. Kicks är ju ganska ny här då, ett år ar den funnits ungefär, tror jag nog.

Jag fick några saker igår också som tack för att jag hade praoat där och för att jag har varit så duktig.


Det här är vad jag fick:

LACOSTE väska
Sminkväska från IsaDora
Någon slags "väskdekoration" från HUGO BOSS
Showergel från DKNY
Mineralögonskuggor från IsaDora
Parfymprover från Lacoste, hugo boss, bruno banani och pretty.

Inte illa va?


Det här fikade jag idag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jenny

Mumsi, och du fick mkt saker

2009-11-14 @ 22:41:40
Postat av: Linnea

Men jäklar vilken tur du hade.. jag har då aldrig fått något när jag praoat. Och dom där mineralskuggorna är riktigt grymma ;)

2009-11-15 @ 14:53:38
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Klaudia

Hej, hej, hur är läget idag? =)

2009-11-16 @ 13:59:46
URL: http://wojdat.blogg.se/
Postat av: Klara :)

Oj, va fina saker! :)



Och jättefiin blogg! :D

2009-11-16 @ 15:51:06
URL: http://klarafotboll.blogspot.com
Postat av: Fanny

jaa, du fick ju en massa goda parfymer det är kul att ha lite olika att prova! (:



jag vill oxå fika, det är gött! p:

2009-11-16 @ 20:08:47
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0