091006

I söndags satt jag framför datorn i princip hela dagen. De enda undantagen var när jag åt då såklart och lite senare på dagen bestämde sig jag och Jenny för att gå till Ica och köpa vår efterlängtade FRIDA-tidning. Jag kände mig så vrålsnygg där jag gick i min vanliga "söndags - outfit" men som tur var så var inte så många ute just då.
Vi gick hem till Jenny för att klippa ut bilderna (Jag:Johan Palm Jenny:Robert Pattinson xD) och kan ni gissa hur glad jag blev när jag såg att ingen mindre än Johan var på postern! Förresten så var den ursnygg, så det gjorde saken bara ännu bättre!

Den här veckan finns det inget speciellt att berätta...än. Imorgon däremot tror jag nog att det finns lite mer att berätta...



Kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

Vadå imorn? Händer det nåt imorn? Ja den var fin ju :) Vadå, nej du var ju ashet i söndags, likaså jag :D

2009-10-06 @ 20:54:00
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Linnea MN

waah han har helt tappat kontrollen den där johan!

2009-11-02 @ 12:04:07
URL: http://liesbeyond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0