Är hos Jenny...

och lånar datorn för tillfället eftersom de nu sitter vid matbordet och äter n¨ågot riktigt gott. Och här sitter jag hungrig och det får mig att vattnas i munnen när jag känner doften av maten och ljudet av besticken mot tallrikarna. Ensam känner jag mig också. Sitter här ensam i ett rum och de sitter där inne fyra stycken personer och pratar och skrattar.
Haha nej jag skojar bara, såklart! Mätt är jag och känner mig inte ensam allls faktiskt, de sitter ju faktiskt i rummet bredvid mig och någon trevlig musik spelas också. Nu kom jenny in med två godisar åt mig så Hejdå!

Kommentarer
Postat av: jenny

HAha så jävla bra !

2009-10-31 @ 12:04:45
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0