Jag höll på att bli blind

Jag skulle ta bort mitt nagellack och hade satt medel på en bomullstuss och när bomullstussen var sähääär nära mitt öga kom jag på att det inte var mascara jag skulle ta bort utan nagellack... Smart! Tänk om jag hade börjat ta bort smink runt ögonen? Hade jag blivit blind då?!
Nu är nagellacket borta iaf och jag hade tänkt måla guldigt. Men jag tror det är lite gammalt för jag får inte upp korken, den verkar ha torkat fast på något sätt. Jag kan inte ha guldiga naglar alltså. Så ska jag måla rött nu istället? Eller kanske snövitt?


Bild från...Fannys blogg? Från förra helgen iaf när vi hade minijulafton. Ska visa mer bilder senare!

Kommentarer
Postat av: jenny

close to the eye!

2010-12-25 @ 17:53:57
Postat av: Fanny

Haha, alltså bara du amanda, ingen annan!

2010-12-30 @ 19:46:21
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0