Lite jullov från...

...bloggen har jag nog också tagit.

Kom hem från Jenny för ett tag sen. Igårkväll spelade vi spel, åt, åt, skrattade, pratade och bara var. Allihopa. Sen på morgonen när vi la oss på några madrasser i vardagsrummet och skulle sova några timmar bestämde Fanny sig för att sjunga vaggvisor för oss. Det var fint. Jag tror jag kanske somnade av det också!
Till frukost åt vi varma mackor, om någon ville veta, det är så gott!!








Det här var då inte bilderna från igår/idag utan några från...förrförra helgen? Då spelade vi också spel, det är kul! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, ja, där låg vi i mörkret och jag sjöng lite allt möjligt!

2010-12-30 @ 17:16:46
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha fannys vaggvisor var riktigt fina!

2011-01-01 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0