Gårdagens lilla resa..




Tågresan dit gick fort. Väldigt fort faktiskt! Tycker jag.






I väntan på att affärerna skulle öppna fotade vi varandra och provade sitta på dom fina rosa bänkarna! Mycket roligare att sitta på såna än vanliga ju!! Haha..



Efter shopping, lunch och några timmars shopping igen så gick vi till Wayne's coffee och köpte ice tea! Gott!




 Och efter en tågresa hem där jag höll på att drunkna i mina och Fannys påsar, Jenny balanserade en flaska på huvudet, underhöll oss genom att tänka på en person och de andra skulle gissa vem man tänkte på, jag försökte mig på teckenspråk, brandalarmet på tåget gick och vi trodde vi skulle dö,  så var vi hemma i Kiruna igen!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha vilka fina bilder :D Det var nice

2010-11-03 @ 12:07:52
Postat av: Fanny

Snygga vi är när vi sjunger! haha, men det där med brandlarmet var ju lite knäppt... ;)

2010-11-03 @ 17:11:19
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker om det du skrev! Roligt att se en del sunda saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0