Bilder.

Fy faaaaaaan vad kallt det är ute!! Isande motvind hela vägen till och från bussen. Börjar frysa bara jag tittar ut och ser snön fara omkring i vinden.. 

                                                                          ***

Tänkte visa bilder från modevisningen igår när jag gick modell för JC i fina vårkläder! De hade byggt upp ett slags kors-liknande podie i stora biosalen på scenen. Blev lite nervös när dom visade hur vi skulle gå, det lät jättetjorvigt då! Och sen blev jag ännu mer nervös när jag fick reda på att jag skulle gå först av alla! Men nervositeten lade sig ganska fort ändå och det var inte alls farligt och det gick bra och det var superkul!!
Her kommer ett par bilder:








Med på bilderna är också andra modeller från JC och från andra affärer.


Försökte fota håret och sminket när jag kom hem men fick inga bra bilder såg jag nu..
Men såg ut ungefär som bilden ovan!

/Amanda :)

Kommentarer
Postat av: jenny

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad snygg du var!!!! Du ser ut som värsta proffset ju!!!! Åh jag hade velat se det där på riikt!!!

2011-02-25 @ 17:07:40
Postat av: gud

ÅH VAD SNYGGTT!!!!!

2011-02-25 @ 18:27:30
URL: http://dagensnv.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaevlar vad schnygg du är!! Som jenny håller jag med om att du ser proffessionell ut, riktigt grrrrrrrrymt!!

2011-03-04 @ 15:26:21
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: Isa

du var ju jätte fin på bilderna:)<3

2011-03-19 @ 23:55:53
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0